ArubaWeekUpdate - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu ArubaWeekUpdate - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

ArubaWeekUpdate

Door: Sammy

Blijf op de hoogte en volg Samantha

05 December 2009 | Aruba, Oranjestad

O o o.. shame on me! Ik werd al aangesproken dat mijn laatste update weer veeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden was :$ sorry! Ach jullie houden wel van 1 lang verhaal in 1 keer toch? ;)

Ik zal dan maar beginnen bij vorige week! Larisa en ik hebben er een gewoonte van gemaakt om elke week op vrijdagavond naar de latenightmovie te gaan (hier draaien de laatste films om 23.30 of 00.15 nog) MET een french vanilla, mijn nieuwe verslaving :P. Vorige week zijn we naar New Moon geweest, ik had ’s middags voor de training uit al kaartjes gehaald omdat de film hier pas 1 dag released was.. Maar hij was gaaf!!! :D ik denk dat iedereen mijn affection toward fantasymovies wel kent ;) Twilight is weer een nieuw hoogtepunt, haha. Maar zoals ik al zei, we hadden eerst training (waarvoor?!) Nou… vorige week zaterdag had Hunkemöller bij Paseo een modeshow, Larisa en ik zijn als model meegelopen. Ik denk dat iedereen in NL wel weet wat Hunkemöller verkoopt ;) haha. De training duurde echt fcking lang!! Gewoon 4,5 uur, ook wel omdat we nog moesten wachten op de modellen die uit Curaçao moesten komen.. Toen we klaar waren hadden we nog een uur voordat de movie zou beginnen dus we zijn nog even naar Larisa’s huis gereden omdat we erg ongemakkelijke schoenen aanhadden (voor de modeshow moesten we op stiletto’s van 12cm (!) lopen) Mijn auto stond dichtbij (ik ben wat dat betreft echt al een goede Arubaan, niet verder lopen dan nodig ;) ) dus die hebben we even gepakt, even snel eten en dan weer terug. Toen we uit de movies kwamen spraken we af om nog even op San Miguel te meeten, ik had mijn schoenen daar nog liggen. Het is ongeveer 5 minuten met de auto van Paseo naar SnMg, maar ik stond al een kwartier op Larisa te wachten! Ik bellen want ik hoorde ook een hoop sirenes en commotie dus ik maakte mij wel zorgen.. Net op het moment dat ik terug wilde gaan rijden belde ze terug (ik wist wel dat der tel op stil stond) met een andere mededeling; Auto gestolen! Fucking hell!! Een Nissan Sentra die ze gewoon pas 2 dagen (!) had!!!!!!!! Naja gelijk maar aan Grace en Robert verteld, t was intussen al wel 3.30u…

Zaterdag zijn we nog even gaan winkelen, we moesten nog even schoenen hebben en make-up en dat soort shit, voor de modeshow :) ’s avonds hadden we de modeshow dan! Exciting.. was echt een hele leuke (en goedbetaalde ;) )ervaring! ’s Avonds wilden we eigenlijk gaan stappen, maar het uitgaansgebied is ook bij Paseo, dus ja.. eerst daar zo gaan lopen en dan uit willen gaan is geen goed idee, besides, Larisa ging eerst nog naar de kooigevechten bij Sabanna en daarna was t al pretty late..

Zondag niet veel gedaan.. moest nog even wat dingetjes op de pc zetten en updaten, ’s avonds zijn we naar Moomba Beach geweest, was wel heel gezellig.. Alleen geluk met de boys is ver te zoeken! Wij werden de hele avond geclaimd door een stel sneue gozers, naja ze hebben wel de drankjes betaald, das dan weer een pluspuntje. Vraag mij alleen af what’s the why, want ik bedoel Larisa doet volgend jaar mee voor Miss Aruba en zelf heb ik ook niet achteraan gestaan wat looks betreft… Wij doen echt iets hopeloos verkeerd!

Anyways, maandag is de week weer
begonnen, lekker achter de computer werken :) Dinsdagavond had ik een CDrelease van Irene! Echt superleuk!! Zij hebben een bandje (the Islanders) en ze hadden net een nieuwe cd die ze gingen promoten bij PureBeach, ik ben er met Pieter heengereden (ik achter hem aan, want ik had al t flauwe vermoeden dat ik het waarschijnlijk wel later ging maken) En Pieter wist wel waar het was, jaja… Stonden wij bij het verkeerde Dividivi hotel -_- het bleek te zijn bij het Phoenix, daar ga ik ook altijd sporten dus ik kreeg te horen dat ik het dan wel had moeten weten, yeahhhhhhh right… Was in ieder geval heel gezellig, leuk om Irene en Zay weer te zien! Pris had ik natuurlijk bij de praktijk ook nog gezien ;)

Woensdag werk ik altijd als vrijwilliger bij Aruba Animal Shelter, echt heel leuk! Lekker met de beestjes bezig zijn en ik mag altijd dierenartsje spelen, oefenen met prikken op de asieldieren ;) Ilse heeft allemaal naamtags gemaakt voor mijn diertjes! Als er nog meer mensen zijn die een leuk naamplaatje voor aan t halsbandje van de hond of poes willen hebben.. die dingetjes kosten 15 gulden (€6) en het asiel wordt er ook mee gesteund!! En ze zijn superleuk, in de vorm van een hondenbotje, kattenkopje, rondje, hartje en in heel veel kleuren. Dus laat even weten, de prijs is inclusief graveren. En meer geven mag ook, alles hier komt ten goede aan de dieren, niemand hier krijgt betaald, iedereen legt eigenlijk alleen maar bij. De sfeer en de werkwijze is ook gewoon zoooo anders dan in NL, alles kan en alles mag als het maar ten goede van de dieren komt.. Iedere dag is het ook weer moeilijk om keuzes te maken, de dieren in het asiel komen eigenlijk voor 90% uit het afmaakhok, maar het asiel heeft maar beperkt plaats.. dus iedere dag moeten er weer gezonde dieren afgemaakt worden (dit wordt door de overheid gedaan) het is echt triest.. maar goed, als de mensen de dieren niet naar het afmaakhok brengen worden ze gewoon in de knoek gedumpt (tussen de cactussen) en dat is veel erger; dan gaan de dieren ook nog voortplanten en krijg je pups/ kittens die dan óók zo’n lot staat te wachten.. dus wat we eigenlijk willen doen is de bevolking hier laten zien dat het ook ANDERS kan!

Donderdag heb ik weer is op de ranch gewerkt, ook altijd superleuk :) ff 3 uurtjes paardrijden! Haha. Daarna weer verder met t stageverslag en ’s avonds trainen bij de sportschool, normaal ga ik 2 uurtjes maar ik kon echt niet meer, pfiew… Vrijdag nog even de laatste hand leggen aan mn suprise etc, ’s avonds hebben we sinterklaas gevierd met de praktijk! Echt superleuk!! Bij Oda thuis, t was wel een opgave om er te komen.. pfft, ik was met mn ‘eigen’ autootje, een Chevrolet Cavalier die heeft duidelijk GEEN vierwielaandrijving! En het huis staat op de hoogste berg van Aruba Jamanota, echt een supermooi uitzicht….. En ik ben vergeten een foto te maken -_- huis zelf was ook supermooi trouwens. Verder was het echt heeeel gezellig! We hadden lootjes getrokken en iedereen had ook echt zn best erop gedaan! Ik heb een boek over inlegmozaïek gekregen, superleuk, weer een nieuwe hobby :D Pieter had mij getrokken en hij had z’ n best gedaan op het gedichtje.. pffft ik heb het niet kunnen lezen zonder slappe lach, en iedereen was very eager om t te horen, embarrasing! Jullie nu ook waarschijnlijk hier komtie ;)

“Het is misschien niet zo bekend, maar ik ben een beetje verwend, dus voor dat hongerloontje wordt (ja met dt:P) IK geen assistent!

Daarom studeer ik nog maar even en kan ik straks leiding geven als manager van een praktijk, dat lijkt me n beter leven.

Ik deel dan gewoon de lakens uit en niet steeds maar weer een spuit en financieel ga ik er ook nog lekker op vooruit.

Hoewel als je t zo bekijkt van managen van een praktijk als die van een ander is word je ook niet rijk.

Een goede opleiding is wel mijn ding, maar het levert toch niet genoeg ping ping

Ik zal er iets anders voor moeten doen, voor meer geld, meer poen. Dan maar mijn lichaam verkopen en met lingerie gaan lopen.

Is misschien wel wat gênant maar aan de andere kant, wat is nu het verschil met een bikini op het strand?

Trouwens, het interesseert mij toch geen zier want niemand kent mij hier, Nederland en Barneveld zijn heel ver weg van hier.

Dus Sint keek laatst zijn ogen uit op de Arubaanse buis want wat daar voorbij marcheerde zag er heel goed uit.

Het was eigenlijk meer dan goed het was B.I.J.Z. Ondergoed"

Ik kon het niet zonder slappe lach oplezen, maar het was wel leuk ;)
’s Avonds zijn Larisa en ik nog naar de bios geweest, speciaal naar renaissance omdat daaaaar de Starbucks geopend was en we een goede koffie bij de film wilden (het is veel verder) maar de fucking Starbucks was DICHT!!! :| de film was wel ontzettend goed, we zijn naar 2012 geweest, maar nu nog even van het leven genieten als het straks zo wordt… Na de film nog even naar Crossfest geweest bij Havanna beach, er was niet zoveel aan.. het was al 3 uur geweest en we hadden het feestje al een beetje gemist.. ook omdat we eerst naar Perle d’or waren gereden om daar te gaan feesten, dat was alleen al een beetje heel erg leeg.. -_-

Vandaag even lekker uitgeslapen en zo nog even naar de beach :) my color starts to faint.. morgen gaan Larisa en ik waarschijnlijk wel even mee met de sunsettrip op de boot! Altijd leuk. En vanavond zien we denk ik nog wel even, morgenavond sowieso Moomba beach! En dan begint de week weer hea…

Jullie hebben in ieder geval weer even leesvoer!! :D leuk als jullie ook even een reactie en een thuisupdate geven!!

Veel liefs vanuit Aruba,
Sammy
(postadres: Seroe Blanco 56 R, Oranjestad, Aruba

Telefoonnummer: 00297 566 9107)

  • 06 December 2009 - 12:09

    Daantje:

    Twilight het nieuwe hoogte punt he:P Dat wastie bij mij al:P je MOET de boeken echt lezen, ik vergat alles om me heen (zelfs mn werk:P)
    mensjuhs hier moeten wel kunnen zien waar je geweest ben hoor, dus je moet wel een beetje van t weer genieten:P hier valt namelijk weinig te genieten, regen, regen en nog eens regen (absoluut geen winterweer:S)

    xxx liefs mij

  • 06 December 2009 - 14:07

    Nick:

    nou nou zusje,
    vorige keer had ik nog het plezier je uit te lachen omdat je terug kwam als big mama, 10 kiloaangekomen of meer xD, maar dat zit er deze keer niet in =(.
    hahaha
    netjes hoor
    veel plezier en kijk uit voor jorans heah!
    haha

  • 06 December 2009 - 20:39

    "O" Ton:

    Dear Sam,
    It is a joy to rtead that you are having a good time. Yes, a vet tries to cure animals, it is a pity that the governmennt has to kill so many pets, still riding horses, not too bad. And working out in many ways. What about an antillian boy? I hope you find one that is really nice and not just for a one night stand. Dear Sam, enjoy your stay and yopur work. I was at gannddads birthday. 83 years old now. It was good to hear that you called them. They were vere pleased to hear from you. Sta good and have a nice time. With gently greetings, Ton.

  • 07 December 2009 - 10:47

    Anne:

    Leuk om weer even een update te hebben:) Hier alles best. De sint is hier ook langsgeweest, was wel gezellig:) Leuk gedicht was er voor je geschreven haha!! Veel plezier nog!! kus

  • 07 December 2009 - 11:50

    Ingridstreppel:

    ...ik zie het al, je hebt het erg goed en gezelli daar...
    ben je nog wel van plan om terug te komen? ;) hihihi

    geluk!!
    kus.ing:)

  • 12 Januari 2010 - 09:16

    Erika:

    HEY GIRL,

    leuk om zo over je reis te lezen. It looks like fun!!! Geniet van je laatste dagen en kom gezond weer thuis.

    dikke knuf van de mams van Marloes.

  • 12 Januari 2010 - 19:24

    Anita:

    heee,Sammy alles kids daar? Nog bedankt voor je kaartje,en dat ex collega leg je nog maar ff uit... Geniet nog van de laatste weken en tot gauw. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 26851

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: