Bon bini na Aruba! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu Bon bini na Aruba! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

Bon bini na Aruba!

Door: Sammy

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 November 2009 | Nederland, Barneveld

Bon bini na Aruba!! (of welkom op Aruba)

Wahoeeee! Na lang, lang, heeeeel lang uitkijken naar het Aruba (stage) reisje is het dan eindelijk zo ver :D Donderdag 17.00 (lokale tijd, tel er 5 uur bij op en je zit op de thuistijd) zijn we geland!!! Papa en mama zijn dit keer voor 10 dagen mee gekomen!!

De reis begon niet echt voortreffelijk moet ik eerlijk bekennen.. We waren om 7uur ’s ochtends(!) van huis weggegaan om dan rond 8.45 op schiphol aan te komen… Maar de Nederlandse ochtendspits is niet van peperkoek!! Damn.. We kwamen uiteindelijk om 9.45 (reken zelf maar uit) aan op Schiphol.. Daan en Loes waren naar Schiphol gekomen om te zwaaien, maar die waren er al een uur eerder en hadden alvast uitgevonden welke gate wij later moesten hebben, haha.
Anyhow, de vlucht zelf is goed verlopen! Het was wel een superlange zit, pfft… Ik was helemaal exhausted, de hele week tentamenweek gehad (leren + weinig tijd = tot 4uur ’s nachts doorgaan en om 7u/ 8u weer op) en woensdag nog even een supergezellig afscheidsborreltje waar het ouderlijk gezag het niet zo mee eens was, vooral de vrouwelijke kant dan.. Niet dat ik normaal voor 1uur in mn bedje lig.. Babbelritme! Haha.. Ik vond het in ieder geval supergezellig!! Beetje kort alleen…

Dag 1
En dan! Dag 1! Lekker “uitgeslapen” ik was om 6.30 al wakker!!! Naja even achter de computer gezeten, met Chrisje kletsen! Daarna naar de praktijk geweest!! Echt super!! Iedereen weer even gezien en mijn ouders even een rondleiding door de kliniek en Aruba Animal Shelter gegeven, er zaten weer te schattig puppies en kittentje (L)..
After that up to the beach!!!! (H) ook heeeeeerlijk! Witte stranden, cocktailtje erbij, helemaal chill! Mijn oom en tante hebben een watersportbedrijf (Delphi) dus ik heb gelijk een tochtje op de speedboot gehad en daarna hebben een Sunsettrip op de catemaran Dolphin gedaan!! Heer-lijk. Op de boot lekker aan de cocktails (ik moest daarna nog rijden, oeps).

Ariba Aruba Heleen!! Ik moest gelijk eraan denken toen ik de naam van de cocktail hoorde!! Heerlijk!! Ik heb er 1tje extra genomen op iedereen die ik in Nederland in het koude kikkerweer heb achtergelaten, haha.

Fotootjes zijn te bekijken op http://www.mijnalbum.nl/Album=S6RYLUB3 (als het niet werkt omdat je moet inloggen oid, contact me!!)

Mijn adres hier is Seroe Blanco 56 R, een postcode hebben ze hier niet van gehoord, dus je hoeft alleen maar te adresseren aan Seroe Blanco 56 R als je mij iets wil sturen (als hè? ;) ) en heel belangrijk! Ik ben te bereiken op nummer 00297 5669107 (als je dit zo intoetst of smst komt het helemaal goed! Geen extra nullen of andere toevoegingen :) )

Ik spreek jullie snel!!!! En ik mis jullie nu al...

(K)

  • 07 November 2009 - 14:21

    Ingrid Streppel:

    wow, wat ziet dat er heerlijk uit!
    enjoy more day's

    kuszz.ing:)

  • 07 November 2009 - 18:39

    Daantje:

    je moet wel dubbel genieten voor de gene die achter zijn gebleven, wat een ongelofelijk rot weer hier:S.
    maar je staat nog lekker op Barneveld lieve schat:P volgens mij klopt je vertrek datum hier niet.
    kussies liefs mij

  • 08 November 2009 - 11:56

    Anita:

    hey,Sammy hier een berichtje van mij.Ziet er allemaal heerlijk uit!!! Doet me aan curacao denken,wist niet dat je ouders ook meegingen,wel een fijn gevoel.Nou veel plezier en tot gauw.Kus van mij.

  • 08 November 2009 - 12:20

    Opa En Oma:

    Hallo Sammy, je hebt het wel weer voor mekaar. Tochtjes met speedboat en catamaran. Cocktailtje erbij, dat is nog eens genieten. Fijn dat papa en mama dit ook meemaken. Wij proberen het hier een beetje te redden met je broertjes en zusje.

    Dikke kus.
    opa en oma

  • 08 November 2009 - 12:52

    Anja:

    Hoiiiii
    Ik hou je een beetje inde gaten ;)
    Geniet er ff van samen met je ouders!

    Liefs

  • 08 November 2009 - 16:11

    "Oom" Ton :

    Lieve Samantha, ik ben blij dat je kunt genieten. Vergeet niet dat je ook moet werken, maar dat komt wel. Ik hoop dat papa en mama R & L ook genieten, ook al is het maar voor 10 dagen
    Met opa en oma S. gaat alles goed. Lieverd, succes en heel veel plezier.
    Ton.

  • 09 November 2009 - 14:02

    Lobke:

    he!

    dat ziet er allemaal helemaal voor elkaar uit!
    toch jammer dat ik hier nog in dat regenachtige weer zit haha volgende keer ook maar naar een warm oord!
    heel veel plezier daar elk geval en ik ga je site in de gaten houden hoor!

    groetjes lobke

  • 09 November 2009 - 15:40

    Amber:

    Ik ben jaloers... =P vind het nog steeds niet eerlijk dat je koffers vol zaten ;) En dan ook die foto's van het vliegen, hier in nederland dikke regendruppels en wolken... en daar een wolkje hier en daar, lekker zonnetje, bikini foto's XD ja ik moet ook maar zo'n stage regelen =P Maar ik ga zo de trein naar huis halen, lekker weg van boring school (A)

    Dikke Kus!!!!

  • 10 November 2009 - 10:14

    Mark:

    Hey lieve Sam, klinkt toppie, vooral die speedboot witte stranden en cocktails, geniet er lekker van en doe je ouders de groetjes van mij. Dikke Kus Mark

  • 12 November 2009 - 05:42

    Mars+Deb:

    Hoi Sammy,

    Ziet er goed uit je zal je vast nie vervele.

    Groetjes uut Nijkark.

    Leuke fotos link werkt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barneveld

Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 26850

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: