Where did my time go?!?! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu Where did my time go?!?! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

Where did my time go?!?!

Door: Sammy

Blijf op de hoogte en volg Samantha

13 Januari 2010 | Aruba, Oranjestad

Yay!!! My waarbenjij.nu site lives her own life!!! :| Sending everyone messages about me coming back!!

Haha, ik ben nog helemaal niet klaar om terug te gaan!!!! As far as I learned there is no sunshine/ warmth/ palmtreas/ bright blue ocean or whatsoever in homeland! :(

In ieder geval, mijn laatste update is al heeeeeeeeeeeel lang geleden en intussen is er weer een hoop gebeurd!!! Sorry dat ik jullie niet iets beter up to date heb gehouden, maar als het t een beetje goedmaakt; ik ga een Arubajournal maken met al mijn belevenissen ;)

Ach, eigenlijk is mijn week hier ongeveer iedere week hetzelfde, haha. Vrijdag ga ik eigenlijk altijd met Larisa naar de movies, dikke bak popcorn en een lekkere Starbucks erbij, supaaahhh!! Niet erg gezond, maar toch.. Er zijn iedere week nieuwe movies dus dat komt heeeeel goed uit!!! Ik hoop daybreakers en lovely bones nog hier te kunnen zien aangezien beide films in NL nog lang niet uitkomen, haha. Verder gaan Larisa en ik zaterdag en zondag meestal lekker op stap, bang trip!! Doordeweeks werk ik aan mn assignments en woensdag ben ik vrijwilliger bij Aruba Animal Shelter, de laatste week ga ik fulltime als assistente aan de slag, weer even aan mn skils werken!!! En voor als ik tijd over heb kan ik lekker achter een bar rammen!!! :D ideale bar, alleen als de zee een beeeeeeeeeeetje ruig is wordt ik superzeeziek, de jongens hebben dan de grootste lol, “How can a bartender on a boat get seasick?!” Oja, die bar is op de boot van Grace en Robert; de Dolphin.

De laatste tijd hebben Laris en ik wat meer luck wat boys betreft, we hoeven eigenlijk nooit meer geld uit te geven aan drank, whehe… De eerste zaterdag van het nieuwe waren we bij South Beach gegaan, een bar waar je eigenlijk gewoon buiten staat met knoertharde muziek. Superleuk altijd, Larisa kent het halve eiland en ik leer ook steeds meer mensen kennen aangezien ik aan iedereen voorgesteld word, beetje jammer alleen dat ik dat de volgende keer niet meer weet ;) Anyhow, op South Beach waren die zaterdag ook een stel Amerikanen die al steeds naar ons aan het kijken waren, even terug lachen en dat is weer de hele avond free drinks! Was wel gezellig, maar zij waren zoooooo superdronken, gewoon grappig!! Na afloop zijn we met ze mee gelopen richting beach (bij het Hyatt voor, daar is namelijk altijd security en we melden ons daar zodat ze een oogje op ons houden, niet de Nathalie Holloway manier dus) maar goed, we zaten op de beach een beetje te kletsen en op een gegeven moment was 1 van die guys gewoon in slaap gevallen!! En we kregen m niet wakker, Nathan Holloway, haha. Nee we hebben m niet in de zee gedumpt, dat zou rude zijn aangezien hij de hele avond voor ons drankjes had gekocht ;) op een gegeven moment werdtie ook wel weer wakker maar hij snapte niet waarom het offending is om in slaap te vallen onder een gesprek…

De volgende dag zijn we ’s avonds naar Moomba Beach gegaan; vaste stek van de zondagavond. Daar werden we op een gegeven moment ook aangesproken door een stel guys, nog niet eens lelijke jongens ;) wel echte Amerikanen, damn… Nouhja weer de hele avond free drinks en toen Moomba dichtging zijn we met de hele groep naar South Beach gelopen om daar verder te gaan. De groep bestond uit 5 guys en 2 meiden, dat was dan het zusje van 1 vd guys en haar vriendin. Heel gezellig. Nouhja toen we uiteindelijk bij South beach kwamen ging het ook al dicht, a lot of begging got us 7 drinks… we zijn even blijven zitten en uiteindelijk nog maar een drankje gaan doen bij het casino (die blijven de hele nacht open) Maarrrr ondertussen was het al soort van 4.30 en ik moest gewoon werken de volgende dag!! De auto stond helemaal aan de andere kant ongeveer 2 km verderop.. We spraken met de jongens af om de volgende dag weer te meeten @ Moomba en daarna zijn we letterlijk naar de auto gerend (we wilden altijd nog een keer heel vroeg gaan rennen, bij deze ;)) waar het niet dat de politie net een ronde deed en ons keihard zag rennen, dus we werden door de politie gestopt omdat ze graag wilden weten waar we in hemelsnaam voor wegrenden, ze keken ons een beetje vreemd aan toen we uitlegden dat we sort of aan het joggen waren, hehe, t zal er ook wel grappig uit hebben gezien :P

Pffft ik heb nu al de typteringtyfus en ik moet nog schoolwerk doen dus voor nu laat ik het hierbij ;) als er iemand geïnteresseerd is in een volledig journal; make a lunchappointment, haha ik land 26 januari weer op Schiphol… So feel free to welcome me @ the airport! :D (I don’t really feel like coming home yet, though I do miss everyone!! See ya soon!!!!!)

Liefs Sammy

• 13 Januari 2010 - 19:31

Loessiej:

Heyzzz Sweety,

ik heb helemaal geen bericht ontvangen dat je al naar huis komt. Maar ik wist dan ook al dat je de 26e kwam :D... Ik kom je niet welkom heten op schiphol. Dat doe ik het weekend op je mama haar verjaardag!!! Heb super zin om je te zien en al je verhalen te horen.. Zo te horen heb je wilde weekenden gehad ;) ook daar wil ik alle details van weten natuurlijk.

See You Soon!!! (L)

• 13 Januari 2010 - 19:51

Anne:

ik stel een lunchmeeting voor bij deze:P;) Zeg maar wanneer. En ik verwacht wel ergens vlak nadat je weer in NL bent en niet weeeeeeeeeken later:P (K)

• 15 Januari 2010 - 20:54

Leanne:

Hee sammy! Klink weer super goed allemaal! geniet er nog ff van de laatste daagjes!!

tot snell!!

xxx

• 19 Januari 2010 - 21:29

Ton:

Lieve Sam, nog even een week de tandjes op elkaar en dan ben je weer thuis. Ik weet, mixt feelings, maar je gaat nog wel eens weer terug. Hier moet je tenslotte nog ëven"je studie afronden. Vergeet Ma Linda niet te bellen de 22e. Lieverd, doe een dikke jas aan als je hier komt. It's bloody cold in dit kikkerlandje. Have a safe yourney on the 26th, See you the 31th.
    TonS.

• 20 Januari 2010 - 09:33

Paps:

Jij en jouw "document stress" !!
    De appel valt.........., Ik zat afgelopen zondag tot half vijf s'ochtends en het hele weekend ervoor in hetzelfde schuitje en dan gewoon weer om 8.00 naast je bed op maandag.
    Nog een paar dagen meiss en dan weer back to reality!
    Trouwens??!!!@@@@ ALWEER EEN KAT##@@!!
    Ha,ha, geniet nog van je laatste dagen daar.

xxx Your daddy