Back to Aruba!!! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu Back to Aruba!!! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

Back to Aruba!!!

Door: Sammy

Blijf op de hoogte en volg Samantha

21 September 2009 | Nederland, Barneveld

Voor degene die het nog niet gehoord hadden; na 3 jaar is het eindelijk rond! Ik ga in november weer voor 3 maanden naar Aruba! Genieten van de zon, zee en kerst in een warm land :D

En jullie kunnen, net als vorig keer, al mijn belevenissen terug lezen op waarbenjij.nu!

Liefs Sammy

• 21 September 2009 - 14:45

Mad:

Super leuk meis! Moet je natuurlijk wel weer veel foto's maken! Dan kunnen wij hier in dit koude landje nog een beetje genieten van een warm landje ;)

xx mad

• 21 September 2009 - 14:54

Geert-Jan:

Oehhhhh spannund!! Veel plezier daar en doe de zon de groetjes;)

kwil ook !!

• 21 September 2009 - 20:02

Leanne:

klinkt heeel relaxt!! tot zaterdag!! laatse keer dat ik met je werk (als jij ook moet werken) voor dat je weggaat :S

Groetjes!!

• 22 September 2009 - 11:44

Esther :

Hi Samantha,

Wat leuk dat je weer terug gaat naar Aruba!
    Kan je nagaan dat het alweer 3 jaar geleden is dat wij elkaar tegen kwamen in het vliegtuig.

Heel veel plezier en geniet er weer van!

Liefs Esther

• 24 September 2009 - 08:48

La10:

Zooooo jaloers! Geniet er van! Xx.

• 24 September 2009 - 19:26

Annelieke:

Samm, ik vind het echt gaaf voor je! Dit is altijd wat je wou (lekker terug!) Geniet ervan meid!

Knuffels Annelieke