W00t 1 maandje al! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu W00t 1 maandje al! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

W00t 1 maandje al!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

12 December 2006 | Aruba, Oranjestad

Bon Diaz iedereen!!
tis alweer een tijdje geleden sinds mn laatste berichtje (ja ik weet het, sorry :$) maar in die tijd heb ik toch niet zo gek veel meegemaakt :) ik mis jullie allemaal wel heel erg :( maar tis hier leuk, stage is ook nog steeds leuk :) en als jullie mijn foto's bekijken kan je zien dat het niet al die tijd lekker weer is geweest :p
Tis alweer bijna vakantie en kerst! hier staat de kerstboom al :p (zie wederom foto's) tis wel raar hoor, hier en daar zie je palmbomen versierd in kerstsfeer :? en hier op televisie hebben ze een hele vreemde gewoonte, 1 film wordt 2 keer op een dag gedraaid en 5 keer in de week :? (Harry Potter, Mean Girls, Santa Baby, allemaal wel leuke films, maar ik hoef ze echt maar 1 keer te zien :p )

Afgelopen weekend ben ik naar Perle D'or verhuisd, de eerste nacht hebben ze me gelijk getrakteerd op muziek, wel rock, t was alleen jammer dat het vals gezongen was, af en toe de verkeerde accoorden tussendoor en het was loeihard en ging op de koop toe ook nog is tot 3 u snachts door :( ik ben uit frustratie de nummers maar gaan luisteren met een koptelefoon op :p dan klinken ze tenminste zoals ze horen ;) het ging trouwens om nummers van gun's n roses, queen, kiss en dat soort muziek, dingen waar ze vanaf moeten blijven dus...

In de kliniek heb ik eigelijk niet eens zoveek bijzonders meegemaakt, Pieter (DA en stagebegeleider) heeft smorgens wel lekker staan lachen :p
Ik kwam om 7u met mn duffe kop de kliniek binnenwandelen, omdat ik in t asiel ging werken had ik slippers aangetrokken *ik heb zwarte* en in de auto doe ik ze altijd uit, dus ze waren een beetje naar achter geschoven, eenmaal aangekomen wilde ik mn slippers aantrekken, ik had niet door dat er nog een paar (groen) lag, en ik was dus zo duf als een konijn de kliniek binnengelopen waar Pieter hikkend van het lachen vroeg of ik soms niet wat later wilde beginnen; mijn antwoord; waarom? "nou omdat je nog niet helemaal wakker bent" (wijzend richting mijn voeten) :p dus ik Grace gebeld die ook helemaal lachend weer terug kwam rijden om mijn slippers om te wisselen :p

Nu werk ik trouwens nog 1 ochtend per week in t asiel, maar er zitten door de distemper maar heel weinig hondjes :( wel erg jammer.. de foto's van mij in werkkleding zijn er nog niet, eigelijk to humiliating :p ik heb wel foto's van de dierenartsen (naja niet allemaal, 2 maar :p ) eigelijk heb ik t veelste druk om foto's te maken :p `

@ iedereen, ja jongens ik heb het hier geweldig naar mn zin :D al is t de laatste tijd niet echt zonweer meer.. in de vacance beter ;)

@Margje, nou gezellig! kom maar :p

@Joey & Kemal, sorry "heren :p " update is iets later, maar k heb niet zoveel te vertellen :p wat moet ik zeggen??

nouhja ik heb verder niets meer te vertellen :p dus ik zou zeggen Ayo en ik hoop van jullie nog reacties te krijgen natuurlijk ;) btw als jullie mijn foto's willen kijken dan kan dat op http://s123.photobucket.com/albums/o305/Stagefotosaruba/
en mijn adres hier Boegoeroei 11, Noord-Aruba en mijn mobiele nummer hier is 00297 5605499 in Aruba gebruiken ze geen postcodes, dus t komt aan als je t zo verstuurd :p

  • 12 December 2006 - 09:09

    Nick:

    niets te zegge alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaloers:P

  • 12 December 2006 - 14:24

    Joeyyy:

    Hey Samz!

    Eindelijk dan weer een update...oh, sorry, je had al verontschuldigd voor ut laat zijn he :P

    Anyways, toch leuk weer wat van je te horen. En hoezo niets te vertellen? Dit was toch een aardig bericht, gewoon een beetje dagelijkse bezigheden posten werkt ook ;) (en anders doe je es gek, dan zorg je dat er wat te vertellen is, niet? ;) )

    Leuke fotootjes btw, maar moeten idd nog wat foto`s van jou "in actie" zien of iig in die geweldige werkkleding...Kan me ook herinneren dat iemand vlak voor vertrek nog kleding is weze shoppen, misschien kan je die voor de foto`s gebruiken *hint* ;)

    Dat was ut dan weer voor mij, spreek je vast snel wel weer op MSN! :)
    BB, kuz!
    Jo

  • 12 December 2006 - 19:05

    La10:

    Leuke post en foto's hoor;). Haha altijd top om te lezen wat je dr allemaal meemaakt. Misschien lijken sommige dingen voor jou niet zo boeiend, maar het thuisfront kan er maar geen genoeg van krijgen;)(das mijn manier van denken, dan he) Ghehe!

    Hier staat de kerstboom er ook al piccobello bij hoor. Ik vind het toch wel een spannende tijd, met de feestdagen voor de deur, terwijl je in een ander land zit.

    Enjoy your stay!
    XxX
    Je Jeugdvriendinnetje;) Buwhahaha! Nu klinkt het alsof we al oude dames zijn. hihi;):D

  • 13 December 2006 - 08:32

    Kemal:

    Heya Sammmmmy!

    Eindelijkkkkkkkk weer eens een berichtje hoor... :P

    Zooo hééé ik dacht dat het hiero hard regende maar zoals ik het op de foto's zie weten ze daar ook wel wat af van regen.... :)

  • 13 December 2006 - 12:03

    Yolmarc@planet.nl:

    Hoi Sam, Raar he om de kerstdagen op zo'n warm
    eiland mee te gaan maken! Gelukkig lijk je het nog steeds naar je zin te hebben. Alvast namens ons uit Amersfoort, Fijne Kerst en alvast een goed begin van 2007 gewenst, YOlanda Marc Mitchel en julian

  • 13 December 2006 - 15:31

    Hoi Sam:

    Leuk om te horen,dat jij het nog steeds naar je zin hebt daar.Alweer een maand voorbij ja ja time flies when your busy.Iedereen miste jou wel met Opa's verjaardag.Het was druk geweest,maar wel gezellig.Wij wensen jou vanuit Alkmaar een fijne kerst en een goed jaar 2007.Greetzzz... Peggy en Geer.

  • 13 December 2006 - 18:17

    Carolien:

    heey meid
    lachen man! mijn stage verloopt ook goed! al een hele boel dingen gedaan..
    inmiddels al op de helft van de stage. over een poosje weer naar school. bereid je maar voor! hahaha. kus carolien

  • 13 December 2006 - 19:18

    Daycha:

    Hoi Sam,Ik vind de fotos heeeeeel leuk.En ook nog fijne feestdagen onder de palmbomen en de bakken warme regen.Groetjes van Marcel,Debby,Preston en ik.

  • 13 December 2006 - 19:24

    Daycha:

    Oh ja, nog gefeliciteerd met mijn verjaardag.hi hi!!

  • 13 December 2006 - 19:27

    Sammy:

    Ja Dees!! gefelici met je verjaar ;) kus sam

  • 18 December 2006 - 19:34

    Esther:

    Hey Sam,

    Leuk he in Aruba op stage zitten;) Het was in ieder geval erg gezellig gister avond, moeten we zeker vaker doen! Als ik naar die Latin Show ga zal ik je gelijk bellen! Toffe foto's trouwens:) Maar dan kan niet anders als je foto gek bent..=P Ik zie je waarschijnlijk zondag alweer bij het Kerst feestje!

    We keep in touch...

    Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2007

Mi ta bai...

24 December 2006

Bon Pascu I Feliz Aña 2007!!!

12 December 2006

W00t 1 maandje al!

19 November 2006

Stage is begonnen!

09 November 2006

De eerste dag!
Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 26848

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: