Mi ta bai... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu Mi ta bai... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

Mi ta bai...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 Februari 2007 | Aruba, Oranjestad

Nou zoals de titel al zegt, ik ga, donderdag ben ik weer thuis gekomen van mn Aruba adventure. In ieder geval heb ik het heeeeee leuk gehad al die tijd, op de kliniek en natuurlijk in mn vrije tijd. Dus ik zal hier voor jullie mn laatste belevenissen van Aruba op internet plaatsen :)

Nou in mn kerstvakantie heb ik 3 weken op een ranch gewerkt, heerlijk hoor, lekker paardje gereden en alle bezienswaardigheden op Aruba noord gezien, dingen als de Californian Lighthouse en the Alto Vista Chapel, weer is wat anders ;)

Tussendoor in de vakantie en op vrije dagen ben ik ook nodig geweest op de kliniek, dus op een gegeven moment stond ik al goed en wel op de ranch en belt Pieter me, heb je iets te doen vandaag?? we hebben maar 1 assistente!! dus hij me opgehaald en ben ik daar gaan werken.. en op een zaterdag was vantevoren ook gevraagd of ik kon gaan werken, nouhja prima.. t was niet zo heel vroeg dus eerst 's ochtends een tour gedaan op de ranch en ik zou om 12.30 opgehaald worden, die tour zou tot 11u duren, maar omdat een stel touristen vertraging had met naar e ranch komen wast iets uitgelopen.. alles snel snel snel en om 12.25 was ik thuis, ff douchen en toen stond Pieter al op me te wachten.. eigelijk mn eerste dagje dat ik echt achter de balie gewerkt heb! maarja, alles moet je leren, right?? nouhja de zaterdag was echt heel druk, we werkte van 13u tot 19u en er waren zo'n 70 mensen met hun huisdier geweest.. 69 voor Pieter en 1 voor mij ;) die vrouw had geen tijd om te wachten, nouhja ik kan ook een spuit in zn nek douwen hoor! no problem..
Daarna wast al zo laat dat Pieter vond dat ik wel mee kon eten met een family dinner, okee.. Bon! naja t was lekker eten en heel gezellig ;) en voor mij de eerste keer dat ik mee eet bij mn stagebegeleider om t zo te zeggen ;)
Verder ben ik op de laatste woensdag zeg maar met Priscilla en met Mirtha naar de lady's night geweest in 1 van de Aruba clubs, ik moet zeggen Aruba clubs zijn heel wat relaxder dan de nederlandse.. aangezien de muziek een stuk beter is :p naja eerst zijn we naar Carlos n Charlies geweest, das sort of een begrip op Aruba, en daarna naar Bahai's, ook 1 of andere club, nouhja de bahai's is iig de doom geweest voor Pris dr telefoon, telefoons kunnen niet zwemmen! en zeker niet in de toillet hebben we uitgevonden.. heel slim dus ;)
toen we rond een uur of.. ? 2 ? uit de club kwamen zijn we nog even naar eagle beach geweest, ook wel leuk 's avonds naar t strand, is weer es wat anders! en gezellig, alleen t werd wel tyd om weg te gaan toen 1 of andere guy van 32 (!) een beetje erg stond te flirten... :? idiot... naja al met al waren we ergens laat laat thuis, Pris moest my thuis brengen, nouhja een logische vraag dan is, waar woon je? "op Perle d'or" en? waar is dat? "Noord" en hoe kom ik daar? "ehhh weet ik niet..?" ooops... dus iemand anders heeft ons daarheen moeten begeleiden :p voor de volgende keer iets beter opletten waar ik woon dus ;) al wordt dat wel lastiger na een X aantal biertjes...
nouhja toen hadden we donderdag vrij (dia di Betico) kwam wel mooi uit anders waren wij met zn 3en nooit op tijd geweest, zou dat opgevallen hebben? :p
Naja vrijdag was een gewone rustige dag op de kliniek, niet echt veel bijzonders, en 's avonds zijn we weer weg gegaan met zn 3tjes, lekker los in de Carlos ;) naja t was gewoon een hele gezellige avond en we hebben veel gelachen en gedansd.
Naja de zaterdag was alweer mn laatste weekend!! de laatste weken zijn echt (veel te!) vlug gegaan... zaterdag ben ik met Esther naar het centrum geweest, even gezellig geshopt en dingetjes gekocht voor thuis, ik vond dat ik mn tip die ik op de ranch had gehad wel eindelijk uit mocht geven, en er was een leuke jewellery zaak, Rage, iedereen kent mn voorliefde voor sieraden, noh? t was iig heel gezellig en daarna ben ik met haar mee gegaan naar haar huis, om natijd vervolgens weer met zn allen na perle dor te gaan want er was een housefeest, daar heb ik btw niet echt veel van meegekregen aangezien ik a)moe was van de vorige avond en b) een hekel heb aan housemuziek,gelukkig zat mn nieuwe appartement aan de achterkant zodat ik niet zo heel veel last van de muziek had, heeft die 2 keer verhuizen toch nog érgens nut voor gehad... Zondag was uitslaapdag en inpakdag, verder heb ik nog even geinternet, jaja lekker nuttig maar alsnog komt mn laatste verhaaltje bijna een week na thuiskomst op internet ;) erg he?
Nouhja maandag was niet echt een rustige dag, mn laatste stageweek hebben we nog de politie in de kliniek moeten halen... naja onder de volgende link kan je het verhaal (van de schoondochter van de eig.esse) lezen http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2308&i=12008&t=12008 en hier een link van het verhaal zoals het echt is gegaan (ja sorry jongens maar ik heb geen zin om alles te typen ;) )http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2308&i=12081&t=12008
en de resterende berichten die andere mensen gepost hebben staan ertussendoor, t was iig weer even een leuk voorval...
Dinsdag was iedereen me al fijne vlucht aan t wensen, waarop ik vroeg ben je er morgen niet? "Wat??? kom je morgen nog werken?? je moet toch vliegen??" "Ja, 's avonds pas" "Je bent gek..." dinsdagaaf ben ik nog met Priscil en Mirtha uit eten gegaan, t was heel lekker en gezellig natuurlijk ;) we konden het niet te laat maken aangezien we alle3 's ochtends weer gingen werken.. woensdag heb ik nog tot 14u gewerkt, en van iedereen afscheid genomen :( dat was nog wel even slikken.... ik heb nog een mooie Aruba kalender gekregen en een boekje om in t vliegtuig te lezen (ik heb m nog niet uit ;) mja mn vlucht was 's nachts he!) iig heel leuk... Priscil is me nog op t vliegveld uit komen zwaaien, t was echt het einde maar totdat ik de douane door was en ze weg liep had ik echt niet t gevoel... en nog steeds onwerkelijk om weer terug te zijn, thuis...
naja de vlucht zelf is niet echt smooth verlopen, eerst een uur vertraging, uiteindelijk 1,5uur, daarna nog een lange stop op Curacuoa of however je t schrijft gemaakt... de vlucht zelf hebben we heel veel turbulentie gehad maar twas gelukkig wel snel gegaan :) dus nog redelijk op tijd op schiphol... en ja toen was t weer op huis aan! en nu heb ik al weer 2 dagen school achter de rug... although ik nog steeds een jetlag heb :( Maar thuis was er ook een leuke verassing, papa en mama zaten steeds "breng je spullen nou naar boven!" en ik had niet door dat ze zo zaten te dringen eigelijk, eenmaal boven, ze hebben me hele kamer verbouwd!!! het is echt mooi geworden, nieuw bedje, nieuw kleurtje, nieuwe spulletjes, echt SUPER!! dus nouhja helemaal blij ;)

Mijn tijd op Aruba is echt GEWELDIG geweest, nu mis ik alles en iedereen ook heel erg.. als t even uitkomt wil ik zodra mn opleiding klaar is terug gaan.... want nu heb ik eigelijk alleen nog maar koud gehad :(

  • 07 Februari 2007 - 12:42

    Joeyyyy:

    Hey Sammy!

    Eindelijk dat laatste bericht waar je al steeds over op MSN begon...snelheid van Aruba aangehouden zeker? ;)

    Klinkt wel super allemaal joh! Alleen die 32 jarige vent is wat minder...maja, wat wil je met die "winter-kleding" die jij nog ff gekocht had voor vertrek, haha!

    Thuis went vanzelf wel weer hoor, dont worry! En zo`n nieuwe kamer is helemaal top, toch?

    Anyways, welcome back!
    Kuz,
    Joey

  • 07 Februari 2007 - 18:39

    La10:

    *Curacao;)
    wat een gave verassing van je ouders!! Joehoe, dat is nog ns leuk thuiskomen. En je laatste paar weken op Aruba waren ook helemaal top, als ik het zo leek...hmm...eigenlijk je hele avontuur. Iig super stoer dat je het zo naar je zin hebt gehad joh.:D Petje af!
    Over een paar maandjes ben ik ook weer thuis. alleen zal ik het weer in NL helemaal geweldig vinden. Haha! Hier is het zooo koud.
    Goed, btje zinloos dit, want ik spreek je nu ook MSN, maar ach, je moet toch wat hea??:P

    Dikke knuf dan maar en ik spreek je ...ehh...NU;)

    -x-
    www.la10.web-log.nl

  • 08 Februari 2007 - 13:54

    Alieke:

    Yeey! Je bent weer thuis! Snel een keertje afspreken om lekker bij te kletsen. :D

    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, en nu met de sneeuw hier kan ik al helemaal begrijpen dat je zo weer terug zou willen gaan. Mag ik dan mee??? ;-)

    xxx

    Alieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2007

Mi ta bai...

24 December 2006

Bon Pascu I Feliz Aña 2007!!!

12 December 2006

W00t 1 maandje al!

19 November 2006

Stage is begonnen!

09 November 2006

De eerste dag!
Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 26800

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: