Stage is begonnen! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu Stage is begonnen! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

Stage is begonnen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

19 November 2006 | Aruba, Oranjestad

Weer even een update van mijn laatste bericht ;)
Het weekend vorige week was leuk, we zijn eerst lekker naar t strand geweest, gezont en watersport gedaan (getubed) daarna zijn we wezen paardrijden en zondag was meer een rustig dagje.
Maandag ben ik begonnen met stage, eerste dag is nooit geweldig omdat je niets weet, maar dat wordt al beter :p De dierenkliniek hier is aardig groot, en op de spreekuren is het altijd heel erg druk! genoeg te doen dus ;) En most of all, het is ook heel gezellig in de kliniek ;) Alleen vind ik het jammer dat ik ook 2 ochtenden in de week bij het asiel moet werken :? omdat in de ochtenden (voor mij) het meest te doen is in de praktijk en omdat ik al 9 weken asiel/ kennelwerk gedaan heb, en daar dus nu wel genoeg van heb... Balie werk hoef ik lekker niet te doen in kliniek, telefoon aannemen is niet echt praktisch als mensen een heel verhaal in het papiamento beginnen en ik er geen drol van kan verstaan :p gauw papiamento leren dus ;)
Tis hier zo dat je niet in je eigen kleren aan het werk gaat, maar je krijgt een uniform, op zich wel fijn want als je een keer een smerige hond moet vasthouden, zijn je eigen kleren niet verpest ;) en de honden hier zijn niet zo schoon heb ik al gemerkt...

Donderdag had ik een day off :D , niet omdat ze dat in de kliniek hadden gezegd, maar omdat het weer hier woensdag zo tekeer is gegaan snachts dat er zo'n beetje de hele donderdag geen elektriciteit is geweest, daarnaast moet je veel over zandwegen rijden hier, en imagen hoe die eruit zien na flinke regenval... als 1 grote modderpoel waar je auto spontaan van kapt, dus als het hier een keertje regent ligt Aruba gelijk plat :p

Dit weekend zijn we ook niet erg busy geweest, Larisa en ik gaan iedere week paardrijden iig en vanaf volgende week hopen we dat we als (betaalde :p) begeleiders mee mogen, ze hadden nog begeleiders nodig en wij kunnen paardrijden... dus waarom niet ;)
Ik ben zaterdag ook mee op de boot geweest om te snorkelen, echt mooie visjes hier :p we hebben bij een 40 meter lang scheepswrak gesnorkeld, en bij een koraalrif.

@Kemal en Joey, ja 1 keer in de week lukt niet helemaal, maar is 1 keer per 1.5 week ook goed?? :p

@Daddy, ja hoor, ze kennen hier ook frikandel speciaal, en thnx to me nu ook tomaten met mozzerella ;)

@Nick, je gameboy leeft nog hoor :p op het strand maak ik er dankbaar gebruik van ;)

@Esmee, thnx :p jij ook vp met je stage!!

@Peggy, mn papiamento is nog niet zo best :p ik ga t oefenen, maar ik kom nog niet veel verder dan groeten :$

@my excollega Katie :p uhu goed geraden, ik ben hier om 3 maandjes stage te lopen ;)

Iedereen iig dthnx voor de berichtjes ;) ik vind het leuk om wat van jullie te lezen!


Kus Liefs Sammy

(PS, foto's volgen!!!)

  • 19 November 2006 - 20:59

    Vivian:

    Whiieej leuk!! mooi dat je het naar je zin heb!!

  • 20 November 2006 - 10:40

    Kemal:

    Hey weer een update, wel een beetje laat maar vooruit hoor... 1,5 week is acceptabel!

    leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt ennuh keep the updates comming :P

    Gz
    Kemal

  • 20 November 2006 - 10:49

    Joeyyy:

    Hey Sammy,

    Nice updatetje hoor...en denk dat we weinig keuze hebben dan die 1,5 week te aanvaarden als jij niet sneller update, toch? ;)

    Dat eerste weekend ziet er trouwens wel relaxt uit, is dit een vakantie of een stage? haha! We verwachten nu natuurlijk nog wel die "Fotos die nog volgen" he! :)

    BB, kuzzzz,
    Joeyyyy

  • 20 November 2006 - 11:43

    Samantha:

    hey sammy :D cool dat je dara nu in aruba zit! moet je echt van genieten! veel plezier verder en zie of spreek je snel weer in barneveld..:) xxx

  • 20 November 2006 - 16:08

    Katie:

    Leukkkk zeg!
    Veel plezier nog :D
    (K)

  • 20 November 2006 - 16:52

    La10:

    Nah, zo te horen vermaak je je prima daaro:D. Lekker is dat zeg. Haha NLse regen valt dus eigenlijk best mee;). Binnenkort zal ik ook weer ns een update tikken.

    Ciao

  • 20 November 2006 - 17:28

    Timo:

    eej sam is t nog steeds leuk op je stage? je moet egt maar eens vragen of ze in aruba een tamara kleijwegt kennen. ze zegt dat ze ook snel terug gaat naar aruba om daar weer te gaan werken in een nieuwe kliniek die ze daar willen beginnen. succes verder (K)

  • 20 November 2006 - 18:11

    Arjan:

    heuj!
    klinkt goed daar :) veel plezier nog! en succes met stageren.. (is dat een woord?)

  • 20 November 2006 - 18:50

    Robje En Margje:

    hey sammie,

    leuk dat je weer update heb gestuurd. zo te horen heb je het wel naar je zin daar in Aruba. Margje wil ook komen paardrijden daar:p. veel succes op je stage en veel plezier natuurlijk.

    bye bye kuz robje en margje.


  • 21 November 2006 - 15:29

    Anja:

    zoooo das n heeeel verhaal :):) leuk dat je je vermaakt daar!!! ben nog steeds jaloers!!!!! hahaha ik w8 uwen volgende berichtje af!! Kus Mij

  • 22 November 2006 - 13:37

    Jutta:

    hey sam, klinkt goed allemaal.. leuke foto's op die andere site trouwens :)
    kzie je over een tijdje weer! ciao en fijne stage

  • 22 November 2006 - 19:16

    Jonine:

    hey jij heerlijk paard rijden op het strand.
    ik op de fiets door de regen in ons nederland:S
    het is niet eerlijk.
    mijn stage is wel leuk,maar ik word gek van aldie formulieren die ingevuld moeten worde.
    ik wou vandaag gaan stemmen maar datkonniet. ik was niet in de juiste gemeente. kromme nederland. wel mensen lokken naar de stem bus maar alsiemand er dan is eisen gaan stellen.

  • 24 November 2006 - 17:44

    Nick:

    heell mooi:Dik ook weer blij:P

  • 26 November 2006 - 12:09

    Ammy:

    hey sam! zo te zien heb je ut aardig naar je zin :) en beter weer als wij hier, ik heb de hele week in de regen moeten fietsen! maar stage is wel erg leuk :) have fun!

    liefs ammy

  • 27 November 2006 - 17:50

    Mandy:

    hai sam! o wow egt mooie fotos joh! geen rede voor jou voorlopig om terug te komen haar hier als ik het zo zie. ik ben blij te horen dat het goed gaat en zo te lezen/zien heb je het aardig naar je zin. ik hoop dat je stage nog leuk blijft en dat je in februari weer gezellig bij ons in de klas zit (niet dat ik je uit aruba moet komen meesleuren;P) en niet te bruin worden he:P kus mandy

  • 29 November 2006 - 15:13

    Gerard:

    Leuk Sam een uniform ,ga je na je stage toch bij de politie solliciteren?zie je al met die gummiknuppel zwaaien.Dollen!!!!!!!!!!!!!!Groetjes Gerard|Peggy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2007

Mi ta bai...

24 December 2006

Bon Pascu I Feliz Aña 2007!!!

12 December 2006

W00t 1 maandje al!

19 November 2006

Stage is begonnen!

09 November 2006

De eerste dag!
Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 26800

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: