De eerste dag! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Samantha Surquin - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

09 November 2006 | Aruba, Oranjestad

Zo dat is het dan! Gisteren om 12u van schiphol vertrokken, het vliegtuig is goed op tijd gegaan :) t afscheid nemen was wel even zwaar.. maar ik kom weer terug ;) althans, das wel de bedoeling ;) En voor degene die op Schiphol dag hebben gezegd; het hartstikke lief dat jullie even kwamen zwaaien!!
de vlucht is goed gegaan, klein beetje turbulentie gehad, en een heel krap plekje omdat degene naast me vond dattie 3 stoelen ipv 1 nodig had :S maja die mensen heb je he... En het eten was btw ook niet helemaal goed gegaan... iedereen kent mijn aversie tegen rijst, ik vroeg om pasta en wat kreeg ik... juist! Rijst *iehhgg* gelukkig was ik bepakt met de nodige chips en heb ik in t vliegtuig op brood en chips geleefd ;) en ze kwamen t goed maken met een extra ijsje, dus nouhja :P (er was nl helemaal geen pasta meer)

Eenmaal aangekomen op Aruba airport was het vooral warm :P en ik was doodop, maarja het was pas 18u Arubaanse tijd en das geen tijd om te gaan slapen... maja de jetlag houden we erin, komt me wel van pas bij het vroeg opstaan ;)

Hier heb ik eigelijk nog niets uitgevoerd, aangezien er airco in t huis is en ik t heeeeeeel erg warm heb (gewend aan nederlands klimaat ^^) blijf ik wel binnen en vermaak ik me met internet en tijdschriften ;) oja en voor mn vader; ZE HEBBEN HIER FRIKANDELLEN :P:P en guess what, ik heb ze ook al gegeten ;)

tis een beetje kort berichtje maar verder heb ik eigelijk weinig te vertellen.... Dus tot volgende week :P

Kussies liefs my

Ps, mijn adres hier Boegoeroei 11, Noord-Aruba en mijn mobiele nummer hier is 00297 5605499 (van het netnummer ben ik niet 100% zeker!! daar kom ik volgende keer op terug ;) )

  • 09 November 2006 - 21:34

    Nadine:

    Hey meissie!
    Had je mijn smsje nog ontvangen? Ik hoop het wel :P Je vermaakt je wel he daar, en ik blijf wel berichtjes posten hiero, heb je ook nog wat onzin om te lezen soms. Veel plezier komende dagen, en tot je volgende berichtje.

    Diene

  • 09 November 2006 - 21:51

    Ann En Linda:

    Hej Sammie!!
    Waarom ga je nou net off als wij eindelijk de pc zover hebben gekregen om het te doen, pffff, wat een sloom ding is dat zeg. Leuk om je eerste berichtje te lezen. Ben je al in de praktijk wezen kijken? In ieder geval heel veel plezier daar!!
    Oja, en met de beestjes gaat alles goed hoor :) Kus, van ons allebei

  • 09 November 2006 - 22:10

    Anne-Roos:

    Heeey Samantha!!
    Wauw je bent nu dus echt op Aruba.. bedankt voor je mailtje met de link! Ik hou je site in de gaten.. echt leuk!! Have fun there!!
    Kussssz Anne-Roos

  • 09 November 2006 - 22:33

    Joeyyyy:

    Hey Sammyyy!

    Toch een logje aant bijhouden? Ben trots op je, ook al is het nog maar een begin, haha! Wel ff volhouden dit he, vinden we allemaal errug leuk om te lezen :)

    idd, Schiphol was misschien ff zwaar, maar zoals je zegt, je komt terug na een geweldige ervaring daar :) Ziet er allemaal iig superleuk uit!

    Heel veel plezier de komende daagjes en wacht met smart op je volgende berichtje, haha! BB, kuz,
    Joeyyy :)

  • 09 November 2006 - 22:37

    Daddie:

    Leuk hoor jij lekker warm en wij..............
    FRIKANDELLEN, MJAMM toch wel speciaal he,by the way let op de weegschaal.
    Spreek en/of zie je gauw, als die mutsen die PC zo ver krijgen tenminste ha,ha

    GrvanDAD

  • 10 November 2006 - 08:25

    Kemal:

    Hey Sammyyyy!

    Leuk dat je toch een weblog bijhoudt! Wel minimaal een keer per week een bericht hé!

    veel plezier daaro!

  • 10 November 2006 - 11:33

    Randy:

    Hee Sam,
    Leuk zo'n bericht al zo snel..Zij zit gewoon al op Aruba ,tjongeejonge.
    IIg veel plezier & geniet ervan...
    Enne probeer toch om iets meer van de Arubaanse eetgewoonten mee te krijgen. Misschien is dat toch wel lekkerder als een frikandellen-dieet..
    ;-)

    Groet Randy

  • 10 November 2006 - 11:36

    Jonine:

    hey echt gaaf dat je er ook bent ik kan het nog niet helemaa bevatten.ik hoop dat het super leuk word.wel eenzaam hoor proef werk week zonder jou. groetjes jonine een een dikke knuffel.

  • 10 November 2006 - 11:41

    Jonine:

    hey echt gaaf dat je er ook bent ik kan het nog niet helemaa bevatten.ik hoop dat het super leuk word.wel eenzaam hoor proef werk week zonder jou. groetjes jonine een een dikke knuffel.

  • 10 November 2006 - 16:41

    Nick En Marten:

    (nick)
    vette shit;) ik hoop dat je het heel leuk hep en....... leeft mn gameboy nog


    (marten)
    vetteshit!!
    heb het wel relax he:P.



    (NICK)toedeloe

  • 10 November 2006 - 17:40

    Esmée:

    Hey meid lkkr dat weer zeg das btr dan hier!!;p enne veel plzr op je stage!
    -x-jes Esmée

  • 10 November 2006 - 20:04

    Anja:

    heeeej!! leuk meid!!! fijn dat je een goeie vlucht gehad hebt! ik blijf je volgen!!!
    kus Anja

  • 10 November 2006 - 22:07

    Latina:

    Hey jij daar in een lekker warm land! Haha hier is het al steeds kouder aan het worden :( Blegh, al die sneeuw enzo:P. Echt super leuk dat je ook een blogje hebt, zo kunnen we lekker onze ervaringen uitwisselen. Yahoo!

    Nja, onwijs veel plezier op Aruba en geniet er maar van. Dit zal je niet snel weer meemaken;).

    xXx

  • 11 November 2006 - 12:13

    Alieke:

    Hoi!
    Fijn dat de reis helemaal goed gegaan is. He, jij daar lekker chillen in het warme weer en hier waaien we het huis bijna uit. Gemeen! ;-)
    Het ga je goed!!

    kuszzz Alieke

  • 11 November 2006 - 13:20

    Peggy:

    Hoi Sam (mi gudu).Wat leuk om zo snel al iets van jou te horen.Alles is goed verlopen met de vliegreis.Afscheid nemen is nooit leuk,maarja je bent snel genoeg weer terug in het kikkerlandje. Geniet daar van het zonnige weer.Ben jij al op je werkplek geweest?He niet teveel fricandellen eten,denk aan je slanke lijn,moet wel zo blijven!!!!!Ik moet er veel voor doen,was vanmorgen nog lekker gaan sporten. Nou 4 keer in de week een uur lang,waarvan 1 uur pilates best heftig,maar wel erg leuk. Weet je trouwens wat mi gudu betekent,zoniet vraag maar aan Grace.Greetzzzzz.Peg &Geer.

  • 11 November 2006 - 15:17

    Carolien:

    Heey sam!
    Vet ik hoop dat je veel plezier daar hebt.! geniet ervan! liefs, carolien

  • 12 November 2006 - 17:58

    Mammie:

    he schatje,al een beetje aan de hitte gewend? ik zie je minder online goed teken?t' weer hier is klote het hele weiland staat blank, ben onderuit gegaan met een vracht mest en wist niet dat je grasmatten in veer der stal had gezaaid,fijn om weg te halen grrrrr.oja hazeltje heeft het loodje gelegd ontdekte ramon vanmiddag,nou ik ga de 2ling hun bed in stoppen kus mam en de rest

  • 13 November 2006 - 16:57

    Katie:

    Hee ex-collegaatje ;)
    Wat leuk Aruba!
    Hoe kom je daar terecht dan! Stage zeker?!
    Super tof! Heel veel plezier in ieder geval.
    Liefs Katie

  • 14 November 2006 - 12:45

    Cathelijne:

    Hey!!!
    wat gaaf dat je het zo bij houd!!
    Khoop da je snel genoeg went aan het weer, want de hele dag binnen sittu is ook zonde. ma da zal wel goed komen!!!
    Ben je al begonnen op de praktijk?
    vroeg opstaan ;)?

    xxxx
    Cathy.

  • 15 November 2006 - 21:13

    Lianne:

    heey meid!
    hoop dat je het erg naar je zin hebt daar en we spreken elkaar nog op msn!

    kus lianne

  • 19 November 2006 - 14:18

    Jolanda:

    Hey!! jij hebt het echt goed voor elkaar! heerlijk warm daar!! nog veel plezier en succes! dikke kus jolanda ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2007

Mi ta bai...

24 December 2006

Bon Pascu I Feliz Aña 2007!!!

12 December 2006

W00t 1 maandje al!

19 November 2006

Stage is begonnen!

09 November 2006

De eerste dag!
Samantha

My travel diary for all my adventures abroad!

Actief sinds 09 Nov. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 26802

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 07 Februari 2016

Prague adventures!!

05 November 2009 - 26 Januari 2010

Back to Aruba!!!

08 November 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: